30 Kényszerszünet

2010.09.01. 19:18

Elnézést kérek, de augusztus elején eltörtem a karomat egy balesetben és egyelőre lábadozom, de futnom nem szabad. :(

Fussatok helyettem is! :)

Szerző: Muq

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://minimalshoe.blog.hu/api/trackback/id/tr562265126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

palyi 2010.09.14. 07:27:28

Jobbulást. Nekem megvolt az első aug közepén. Kb 1 km a szigeten. Érdekes élmény volt.

Muq 2010.09.14. 09:08:08

Mesélj róla bővebben!

palyi 2010.09.15. 22:13:17

Nem volt előre tervezett. Igazán se tempót, se távot nem akartam futni, rá is értem, szóval megálltam úgy 1 kmnél, cipő zokni le, és hajrá.
Eléggé majréztam, de aztán néhány méter után rendben voltam.
Kicsit csalódás volt, egy teljesen új 'élményre' számítottam, de az nem jött, viszont élvezetes. Lehet azért mert itthon mezítláb vagyok, annyira nem szokatlan az érzés.
Rögtön van visszajelzés, ha odavertem a sarkam, picit laza a boka. Ebből a szempontból kiváló.
Picivel lassabban mentem, nem akartam erőltetni. Vádli 2-300 méter után rögtön érződött, pedig sose szokott :)
Mielőtt bármim fájni kezdett volna visszavettem a cipőt. Nah az az élmény rossz volt. Ahhoz tudom hasonlítani mikor az aszfaltról rámész a szőnyegre. Mintha zselében taposnál.
Ennyi. Jó volt, szeretnék még. Azóta nem jött ki így a lépés. De ahol levettem a cipőt ott minden körben eszembe jut, hogy meg kéne állni.

palyi 2010.09.23. 21:13:47

@Muq: Ma se téged láttalak? Pesti oldal, 3 után picivel, kék nadrág fehér atléta és persze mezítláb.

palyi 2010.09.23. 21:14:54

@Muq: Ma se téged láttalak? Pesti oldal, 3 után, kék nadrág fehér atléta és persze mezítláb.

Muq 2010.09.23. 21:37:43

@palyi: Nem! Én most az Ernst Múzeumnál mászatom falra az embereket. De szerintem hamarosan elkezdek újra futni. Hétvégén Spar marathon és Spartathlon! Szúrkoljatok nekik! ;)
süti beállítások módosítása