26. 1,5 óra

2010.05.21. 16:21

Egy hét kihagyás, akarom mondani időjárás miatti kényszer pihenés után, tegnap kimentem végre a Margitra. Még eléggé tele van faágakkal a viharok után, ezt éreztem is a talpam alatt, ui. az 1 mm-es talpú Feelmaxban futottam. Az első fél óra gond nélkül ment, 1 ór körül már kicsit éreztem,hogy nem olyan ruganyos a léptem, de végül 1,5 órát döcögtem. 

Este kipróbáltam a Tarahumara indiánok másik "fegyverét", a Huarache mellett, ez a Chia nevű mag.

A chia a spanyol zsálya magja. Elképesztő mit tud:

www.edenkert.hu/konyhakert/gyogynovenyek/chia-salvia-columbariae-gyogyhatasai/2523/

Szerző: Muq

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://minimalshoe.blog.hu/api/trackback/id/tr182021049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vitaminbomba 2011.01.10. 12:30:19

Én is eszem-iszom a chia magot! :) Mondjuk én csak futógépen futok, de mielőtt megyek a konditerembe csinálok chia fresca-t! Nekem nagyon bejön, hogy lehet energiaitalként is inni! :)
www.originalchia.hu/felhasznalasi-javaslat/
süti beállítások módosítása