19. HHH

2010.04.25. 13:16

 Szombaton nem bírtam magammal és huaracheban felmentem( bkv-val) a Hármashatárhegyre (HHH) a Fenyőgyöngyéhez, hogy körbefussam (kb 9 km). Isteni idő volt, teljesen jól bevált a szandál, bár figyelni kell minden lépésre. A lefelé menetben nagyon szaporázni kell a lépéseket mert erősebb fékezésnél kicsit jobban vág az ujjak között. A talpam nedvesedett be egy kicsit, amúgy nagyon jó benne futni.

Sajnos a jobb forgóm és a jobb térd alatt kívül most is fájt, annyira, hogy többször belesétáltam. Csak futásra jön elő olyan 10-20 perc után. A vádlim természetesen még mindig nem az igazi, de nagyon jól ment volt ezeket leszámítva, kb 160 körüli pulzussal. Remélem hamar helyre jön a lábam, mert szeretnék sokszor feljárni, mert gyönyörű útvonal.

Megközelítés: A Kolosy térről 65-ös busszal a Fenyőgyöngyéig, majd az alábbi oldalon van térkép a 12 km-es verzióról:

www.futas.net/utvonal/utvonal.php  

Egyéb HHH futókörök:

www.mozgasvilag.hu/hir/kuttor_csaba_kedvelt_futoterepei_harmashatar_hegy

Na, még egy forrás, talán a legjobb: 

www.futoterkep.hu/cimkek/H%C3%A1rmashat%C3%A1r-hegy/

 

 

 

Szerző: Muq

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://minimalshoe.blog.hu/api/trackback/id/tr641949944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

palyi 2010.04.25. 16:19:42

Milyen busz megy fel oda (akár jöhet egy Google Maps útvonal is :D)? Régen volt arrafelé egy 139 számú. Amióta futni kezdtem fel akarok oda menni, most innen már tényleg egy köpésre van.

palyi 2010.04.26. 05:20:00

Megnéztem én is, a 137-s buszra gondoltam, Szentlélek térről megy. Egyik nap felsétálok megnézem magamnak.

palyi 2010.04.26. 05:31:42

És persze köszönöm a választ!!

misk66 2010.04.26. 11:26:12

a térd alatt nekem is fájt,ezt találtam anno és ezt a dobozra fellépést használom.
www.gyorisport.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=40&Itemid=36
igaz egy nagyméretű téglát használok és naponta 3×40et csinálok naponta mindkét lábbal.nekem használt.remélem neked is fog.
süti beállítások módosítása