Másfél hetet voltam már otthon tüdő- és torokgyulladással és nem bírtam már sport nélkül. Ma reggel korábban keltem és a Forma-1 kezdése előtt (9.35) kimentem a hozzám közel eső Margitkára egy kicsit kocogni mezítláb.

 

Gondoltam kisétálok a Feelmax cipőmben és majd a nagyrétnél leveszem, ha nincs baja a lábamnak, ha jól érzem magam. Felszereltem a Decthlonban szemtelenül olcsón megszerzett Polar órámat és vittem az icipici mp3 játszómat, hogy számoljon nekem 180-al.

Kiérve viszonylag hűvös volt, csak pár túrista volt kint, amit nem bántam! Nem szeretek feltűnősködni, de hát így is megnéznek mezítláb. Egy kedves idős bácsi mellett kétszer is elmentem, míg ő sétálgatott és elismeően mutogatott, aztán meg egy német kislány szólt ámélkodva a mamájának, hogy "Ő mezítláb fut!"  Igyekeztem nem törődni sokat velük, muszáj lesz megszoknom, ha máskor is kimegyek mezítláb! 

A hoteltől indultam el az aszfalt csíkon a nagyrét mellett, mert arra kevesebben vannak, mint a buszok melletti járdán és kevesebba a kavics is errefelé. Úgy terveztem annyit futok lazán amennyi jól esik. Az aszfalt elég hűvös volt és a talpamon a bőr is elég puhának tűnt, de kb. 10 percenként megnéztem van-e valami bajuk, de csak koszosak lettek, meg egy picit lassan szokták meg a hideg aszfaltot! :) A vadaspark után még menetem egy darabig aztán fordultam,mert  gondoltam visszaútra is legyen kakaóm. :)

Összesen kb. 4-5 km-t döcögtem, bár a vádlim éreztem már hamarabb is, de gondoltam olyan jól megy és más bajom nincs, hogy kicsit terhelhetem még. Aztán hazafelé a hídról leérve sétára váltottam levezetés gyanánt és a vádliaim is megköszönték ezt a bölcs döntést! :) Jól éreztem magam, nem is nagyon lihegtem, meglepően jól ment a sok pihi után. Szóval erősödni kell, majd meglátom hogyan múlik a fáradtság a vádlimból, de szeretnék kedden, vagy szerdán megint menni! 

Kellemes Húsvétot!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://minimalshoe.blog.hu/api/trackback/id/tr691895266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása